• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 14 بهمن 1399
کد مطلب : 123606
+
-

کیوسک/ روزنامه تایمز [انگلیس]/ واکسیناسیون سالمندان در انگلیس


تایمز لندن سخنان نخست‌وزیر انگلیس را منتشر کرده که از پایان ماموریت واکسیناسیون تمامی سالمندان و کادر درمان در خانه‌های سالمندان در این کشور خبر داده است. انگلیس بعد از آمریکا تا به اینجا بیشترین واکسن را به مردم تزریق کرده است. به گفته برویس جانسون، دولت او با واکسیناسیون بیش از 598 هزار نفر در یک روز رکورد تازه‌ای به جا گذاشته است.

روزنامه نیویورک تایمز [آمریکا]
بازداشت 4 هزار نفر در روسیه


نیویورک تایمز با انتشار تصویری  از رویارویی نیروهای پلیس و مردم در مسکو، از بازداشت حدود 4 هزار نفر از معترضان به دولت خبر داده است. تظاهرات در شهرهای مختلف روسیه و در سرمایه منفی 40 درجه برای دومین هفته پیاپی و در اعتراض به دستگیری الکسی ناوالنی در جریان است. ناوالنی مهم‌ترین چهره مخالف ولادیمیر پوتین به شمار می‌رود. معترضان به سیاست‌های اقتصادی و وضعیت معیشتی خود نیز اعتراض دارند.

روزنامه جروزالم پست [اسرائیل]
واکسن روسی در راه فلسطین


روزنامه جروزالم پست به نقل‌های از مقام‌های دولت خودگردان فلسطین نوشته که 5هزار دوز از واکسن اسپوتنیک-وی ساخت روسیه قرار است طی هفته جاری به فلسطین برسد. قرار است محموله واکسن‌های ساخت چین هم بعد از واکسن‌های روسی راهی فلسطین شود. رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر واکسیناسیون شهروندان خود را آغاز کرده اما از ارسال واکسن برای فلسطینی‌ها خودداری کرده است؛ اقدامی که با اعتراض نهادهای حقوق بشری روبه‌رو شده است.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
انتقام کوچک‌ها در وال استریت


بورس آمریکا یکی از بدترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد. به نوشته روزنامه العربی الجدید، ارزش بسیاری از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه در آمریکا ظرف روزهای گذشته سقوط بی سابقه‌ای داشته و متعاقبا، میلیاردها  دلار خسارت برای صاحبان سهام‌های آنها بر جای گذاشته است. در مقابل این فرآیند، رشد سهام شرکت‌های کوچک از جمله یک شرکت بازی‌های اینترنتی، توجه تمامی تحلیلگران اقتصادی را به خود جلب کرده است.









 

این خبر را به اشتراک بگذارید